Garantie en klachten

KLACHTEN

Als je een klacht hebt, willen wij altijd zo snel mogelijk samen zoeken naar een passende oplossing. Helaas kan het voorkomen dat een item niet in orde blijkt te zijn, maar wij begrijpen hoe vervelend dit kan zijn.

Door een bericht te sturen naar klacht@flowerboxstore.nl met de vermelding van jouw klacht, wordt er zo snel mogelijk naar een oplossing gezocht. Natuurlijk kijken wij altijd of een item kosteloos kan worden omgeruild. Onze klantenservice zal per geval beoordelen wat de beste oplossing is.

LET OP: Vergeet niet jouw ordernummer te vermelden in jouw bericht.

BESTELLING INCOMPLEET

Blijkt bij levering van jouw bestelling dat er een item niet is geleverd, neem dan even contact op met klacht@flowerboxstore.nl met de vermelding van de incomplete bestelling. Er kunnen meerdere redenen zijn waarom jouw bestelling niet volledig is geleverd:
– Jouw product bleek niet op voorraad te zijn.
– Jouw product bleek beschadigd te zijn.
– Er is een fout gemaakt bij onze orderverwerking.

Wij proberen jou als klant altijd op tijd op de hoogte te brengen van het feit dat je bestelling niet compleet geleverd wordt. Helaas is dit niet altijd mogelijk vanwege verschillende factoren. Door een bericht te sturen naar klacht@flowerboxstore.nl met de vermelding van jouw klacht, wordt er zo snel mogelijk naar een oplossing gezocht.

LET OP: Vergeet niet jouw ordernummer te vermelden in jouw bericht.

BESCHADIGING

Is jouw bestelling tijdens verzending beschadigd geraakt? Dan kun je het beste even contact opnemen met klacht@flowerboxstore.nl. Er wordt dan direct gekeken naar een passende oplossing. Er zal altijd worden gevraagd om een afbeelding van het beschadigde item te sturen. Dat je hier als klant van flowerboxstore.nl niets aan kunt doen, is voor ons vanzelfsprekend. In dit soort gevallen word je dan ook altijd schadeloos gesteld door ons.

LET OP: Heb je een item beschadigd ontvangen? Neem dan meteen contact met ons op via klacht@flowerboxstore.nl.

GARANTIE

De artikelen worden met de beste zorg gemaakt en verzonden. Mocht er toch iets kapot gaan of treedt er een ander mankement op binnen de garantietermijn van 3 maanden, meld dit dan via klacht@flowerboxstore.nl. Wij zorgen dan voor vervanging of reparatie. Stuur niet zomaar een artikel terug, maar neem altijd eerst contact op met flowerboxstore.nl via klacht@flowerboxstore.nl.

Natuurlijk geldt de garantie alleen op artikelen als er sprake is van een gegronde klacht. De klacht is alleen gegrond als deze niet is veroorzaakt door:
– Opzettelijke beschadiging of door nalatigheid (bijvoorbeeld val- en/of stootschade)
– Verkeerd gebruik of nalatig onderhoud
– Uitzonderlijke slijtage van het materiaal

LET OP: Vergeet niet jouw ordernummer te vermelden in jouw bericht.

Klacht of defect binnen garantie
Als je jouw klacht aanmeldt, wordt gekeken of deze binnen de garantiebepalingen valt zoals omschreven in de algemene voorwaarden. Als de klacht gegrond is, zoals hierboven omschreven, komen alle kosten voor rekening van flowerboxstore.nl.

We vragen je altijd melding te maken van jouw klacht via klacht@flowerboxstore.nl. We zullen altijd zo snel mogelijk een passende oplossing bieden.

Klacht of defect buiten garantie
Is jouw aankoop buiten de garantietermijn stuk gegaan, dan kun je altijd nog met een gegronde klacht bij ons terecht. Wanneer je redelijkerwijs mag verwachten dat een product langer meegaat dan de termijn waarin je het artikel hebt kunnen gebruiken, en het gebrek is buiten jouw schuld om ontstaan, dan kijken we direct naar een mogelijke oplossing. Natuurlijk proberen wij deze klacht zo snel mogelijk op te lossen.

Ontvang 10% korting op je eerste bestelling

Laat je e-mailadres achter en wij sturen je direct een kortingscode op met 10% korting.